Nová posila do chovu králíků!!!

02.09.2019 14:18

Konečně jsem si pořídila další plemeno beránků. Je to velice obtížné, shánět tyto králíčky s rodomenem. Tak jsem si dne 3.8.2019 jela na Slovensko pro dvě samičky zakrslého beránka perlového ( zakrslý beran divoce modrý), Molly a Elišku :-) Jsou to totální nuňíci a mazlíci. A dne 30.8. mi dopravci drobných zvířat přivezli samce, až od Děčína, Denise.

A proč zrovna beránci? Je to úplně jednoduché, kvůli jejich povaze. Dříve jsem chovala jen zakrslé králíky krátkouché, jenže to byl někdy problém je vůbec v kotci chytit, natož se s nimi pomazlit. Pak jsem se dostala k beránkům a úplně mě dostali, oni prostě na to mazlení doslova čekají. Jenže pak byl problém, kde sehnat chovné jedince? Všude jen satén a rex beránci s výpisem předků, ja tomu říkám kus papíru, ale sehnat opravdové beránky s průkazem původu, které uznává náš klub českého svazu chovatelů, bylo složité..ale podařilo se! A já jsem za to moc ráda. Teď, když lidé, ode mne budou chtít opravdového mazlíka, tak jim ho můžu nabídnout!

Jediné plemeno, které jsem si nechala s krátkouchých je zakrslý kastorex, to je má srdcová záležitost... :-)

Přikládám fotečky našich mazlivých a krásných beránků

Denis

Molly

Eliška