Návštěva Jany a Martina

04.04.2016 10:40

O víkendu 2 -3.4. u nás na návštěvě byli Jana a Martin, majitelé Gulivera. Jsem moc ráda, že přijali mé pozvání, jsou to velice milí a příjemní lidi. V sobotu dojeli navečer, poseděli jsme s dalšími přáteli do nočních hodin. V neděli brzo ráno, jsem už s Janou pospíchali ke štěndům, kteří měli svou první noc v přízemí. Vlastně celá neděle proběhla muchláním se štěňátky, focením, odpočíváním a vycházkou do našeho lesíka.

Byl to moc příjemný víkend a jsem ráda, že jsme se díky našim dalmatinkům poznali a padli si do oka.. opravdových přátel, totiž není nikdy dost. Bylo by to velice příjemné, kdyby naše přátelství pokračovalo i když se štěňátka rozutečou do nových domovů. Rádi mezi sebe příjmem další lidi, nové majitele našich štěňátek, kteří by za námi někdy chtěli dojet nebo my za nimi, popovídali si, zašli s pejskama na vycházku..

Sisko a Gulišku, moc Vám děkuji, že tu jste, že máte tak krásné mimča, které mi splnily můj životní sen a že jste nás dali dohromady!!!!

Jana uspává miminka

Martin s Atoskem

Já se Siankou a naši malou Aishinkou

A děkuji za krásné fotky Bohuška a Kačenky!